Сервісний центр Cassida виконує гарантійний ремонт банківського обладнання для наших партнерів та клієнтів протягом 12 місяців (для окремих товарів 18 місяців) після покупки. 

Ми проводимо такі види робіт: 

  • ремонт, 

  • регулювання датчиків детекції валют, 

  • прошивка програмного забезпечення (опція). 

Також надаємо консультацію та допомогу в експлуатації пристроїв. 

Технічне обслуговування банківського обладнання – необхідна процедура, оскільки регулярне очищення апаратів від забруднень, що потрапляють усередину і накопичуються, може спричинити збій у процесі експлуатації та навіть передчасні поломки.

Нашим клієнтам ми пропонуємо

діагностика та перевірка обладнання Діагностику та перевірку обладнання перед продажем

Купуючи прилади для роботи з готівкою, клієнт отримує якісну та надійну продукцію, з якою не виникне проблем при роботі. Техніка торгової марки Cassida проходить повну діагностику та перевірку перед надходженням у продаж.

постгарантійне обслуговування Професійне обслуговування

Сервісне відділення укомплектоване необхідною матеріально-технічною базою, включаючи комплекти оригінальних запчастин від виробника. Наші спеціалісти виконають технічне обслуговування банківського обладнання будь-якої складності. 

обслуговування Постгарантійне обслуговування

На все обладнання дається гарантія від 6 до 18 місяців, залежно від моделі. Підтримка включає усунення технічних проблем під час гарантійного періоду. Співробітники сервісного центру Cassida ремонтують техніку і в післягарантійний період, договір необхідно продовжити після завершення гарантії на обладнання.

Коли варто звертатися до сервісного центру

Зверніть увагу! Для безперебійної та коректної роботи апарат необхідно регулярно чистити. В інструкції до лічильників, детекторів, сортувальників банкнот зазначено, з якою періодичністю рекомендується виконувати процедуру. Якщо апарат був відправлений на діагностику в сервісний центр, чищення забруднень проводиться обов'язково, незалежно від того чи проводили ви процедуру самостійно. Це дозволить уникнути проблем із діагностикою та виявити проблеми в роботі приладу. У сервісному центрі компанії Cassida Ukraine ця послуга платна. Із сервісу апарат буде видано після оплати роботи.

За додатковою консультацією звертайтесь за телефоном 380-93-357-0808